LGBT ke laut

Dulu aku rajin bagi pendapat aku melalui blog biarpun aku sedar tidak ada siapa kisah pun dengan penulisan aku. Rajin aku utarakan idea dan pendapat aku tapi sekarang rasa macam dah malas. Aku cakna tentang isu apa tengah hangat sekarang tapi rasa macam malas nak komen. Aku rasa macam aku akan keluarkan pendapat kalau orang nak ambik tahu, kalau ada orang nak ambik kisah. Tapi tengok mood jugaklah. Kalau aku tengah malas pun, aku malas nak komen. AKu tak tahu kenapa sekarang aku malas nak komen. Mungkin sebab minda aku sudah di set, zaman sekarang orang akan pertikaikan pendapat kau. Tiba masanya untuk aku terima persoalan yang orang pertikaikan. Bila dah lama rasa tak kene reject ni, bila sekali kene reject, rasa macam putus asa. Banyak sebenarnya isu hangat kat Malaysia ni. Paling hangat pun orang atas pijak orang bawah. Terlalu general tapi itulah fakta yang bagi impak pakling besar sekali. Weh dah 2019 ni bila lagi nak bangkit pertahankan hak kita??? Kaum lgbt tu haaa beria pertahan kan hak nafsu serakah diorang yang songsang tu… Apa lahhh masalah kauu oiiiii… Kenapa beria sangat ajak orang lain dengar propaganda kau??? Kau tu Islam tapi kau menghina agama kau sendiri. Mudah dikuasai betul kau niiii… Senang-senang je kau kene pijak kat orang barat. Orang barat kata LGBT boleh, kau pun bolehkan aje.. Padahal Islam ada peraturannya. Ohh yeee… kau tak biasa hidup ikut syariat Islam niiii…  kau rasa Islam ni membebankan padahal kau sendiri yang merumitkan keadaan. Apa benda hak yang kau nak lagi kat Malaysia ni? Kau cukup nafas pun kira untung tauu walaupun Malaysia banyak sampah, bau hanyir dan kotor… Urgghhhh…. Kau dapat apa pertahankan hak kau ni? Kau nak jadikan Malaysia ni macam boring white head American society keee??? Nak sama rata kan semua benda kat Malaysia, dengan harapan boleh jadi maju macam barat konon. Silap hari bulan jadi padang jarak padang tekukur disebabkan ketaksuban kau terhadap nafsu serakah kau tuu..

Lagii satu, yang laki ni,, hmmm… kenapa suka sangat kaitkan sesuatu hal dengan seks? Memang lelaki melayu Malaysia ni fikir seks 24 jam je ke? Lepas tu komplen sara hidup tak cukup pe semua?? Apa kaitan?? Ada kaitan. Kaitannya, kau leka dek fikir seks sampaikan matlamat hidup kau pun tak nampak. Kau cari nafkah untuk siapa? Kau leka tengok perempuan, leka tengok benda haram sampai buta matlamat hidup kau. Perempuan yang ada ni sepatutnya  kau bimbing tapi kau biarkan je, kau lemparkan je  ketepi dengan istilah “pandai-pandailah nak hidup” padahal dalam Islam memandang tinggi martabat wanita. Lagi satu pulak, kes yang entah bila nak selesai, perempuan sekarang makin lama makin tak malu yee… Serious aku pun tak terkata, dia punya tahap tak tahu malu dah sampai andromeda galaxy wehhh… Tinggi sangat… Tengoklah tik tok… Pakaian standard masing-masing, baju lengan panjang ketat macam inner tu, seluar slack yang ikut bentuk tu, tudung kat kepala je, bawah tak nak tutup… Aku pun perempuan gak, buat silap jugak tapi benda yang nampak tu, boleh fikirkan mana satu salah mana satu betul… Haishhh.. nil ah first time aku lontarkan pendapat tanpa rasa peduli pun… Aku rasa malas nak komen sebab bende same berulang setiap hariii walaupun netizen Malaysia yang merupakan rakyat prihatin ni dah acapkali tegur… tegur dah,…. Action dia takdeee…. Tengoklah pemimpin dan anak beranaknya… kaum kerabat dia pun ada masuk sekali join perarakan lgbt tuuu… HAhahah… teringat akuu dia kata perhimpunan bantahan ICERD dulu kot, dia tolak bende tuuu padahal kau tengok perhimpunan pertahankan agama Islam tuu, kuasa Allah, bersih je, takde pergaduhan, diikuti dengan solat sunat bagai… Ni haaa perarakan lgbt terus dapat ribut kat Putrajaya… Korang memang beranii eh cabar kuasa Allah…?? Aku pun buat silap gak tapi tak sampai tahap tuuu lagiii.. Aku still hamba Allah, yang perlukan perhatian dan jagaan Allah…. Korang pulak punya berani mencabar kuasa Allah ye… korang nii,, siapa yang cipta??? Macam mana korang boleh ada otak tapi tak ada akal?

Leave a comment